Οι μαθητές μας, με ενθουσιασμό και αίσθημα προσφοράς, έκοψαν φρέσκα λαχανικά από το θερμοκήπιο του σχολείου μας, τα οποία οι ίδιοι καλλιέργησαν με αγάπη και φροντίδα. Τα προϊόντα της σχολικής μας καλλιέργειας προσφέρθηκαν στο Αννουσάκειο Ίδρυμα Κισσάμου, ως μια μικρή ένδειξη αλληλεγγύης και στήριξης προς τους συνανθρώπους μας.
menu
Πέμπτη 15 Μαΐου 2025
Μικροί καλλιεργητές με μεγάλη καρδιά
Τετάρτη 30 Απριλίου 2025
Καλή Πρωτομαγιά!
Ένα ολάνθιστο στεφάνι, φτιαγμένο από τα χεράκια των μαθητών μας, κοσμεί την είσοδο του σχολείου μας από σήμερα και καλωσορίζει τον Μάιο!
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στο σχολείο μας
Οι μικροί αναγνώστες της Γ΄ τάξης έγιναν... μεγάλοι εμψυχωτές!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του
σχολείου μας ανέλαβαν έναν ιδιαίτερο ρόλο: έγιναν αφηγητές, εμψυχωτές και
συντονιστές δράσεων φιλαναγνωσίας για μαθητές μικρότερων και μεγαλύτερων
τάξεων. Με πολύ κέφι και υπευθυνότητα, χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και
επισκέφτηκαν τρεις διαφορετικές τάξεις, κρατώντας στα χέρια τους ένα παιδικό
βιβλίο!
Η πρώτη ομάδα επισκέφθηκε την Α΄τάξη και διάβασε το
ευρηματικό και γεμάτο μηνύματα βιβλίο του Μάριου Μάζαρη, «Τα χρώματα έχουν
πόλεμο». Στη συνέχεια, οι μικροί μαθητές ζωγράφισαν τα χρώματα που
"πολεμούσαν" μεταξύ τους και προβληματίστηκαν με ερωτήματα όπως:
«Γιατί πολεμούν τα χρώματα;», «Είναι σωστό να χωρίζονται οι αποχρώσεις;»,
«Πειράζει που είναι διαφορετικές;». Ήταν μια δραστηριότητα που γέμισε την
αίθουσα με φαντασία, αλλά και σκέψη γύρω από την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Η δεύτερη ομάδα ανέβηκε στην τέταρτη τάξη και
παρουσίασε το βιβλίο «Η αγκαλιά που ψήλωνε» του ίδιου συγγραφέα. Μετά
την ανάγνωση, οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα ειδικά διαμορφωμένο έντυπο
φιλαναγνωσίας, στο οποίο κατέγραψαν βασικά στοιχεία της ιστορίας, κατέθεσαν τη
δική τους κριτική και εξέφρασαν τα συναισθήματα και τις σκέψεις που τους
προκάλεσε το βιβλίο. Έτσι, τα παιδιά δεν έγιναν απλοί ακροατές, αλλά ενεργοί
αναγνώστες και σχολιαστές.
Η τρίτη ομάδα επισκέφθηκε την Ε΄τάξη με το βιβλίο «Μίλα μου» της Μαρίνας Γιώτη. Η ανάγνωση του βιβλίου οδήγησε σε έναν δημιουργικό κύκλο συναισθημάτων. Οι μαθητές κλήθηκαν να τραβήξουν κάρτες με συναισθήματα και να μοιραστούν μια προσωπική εμπειρία κατά την οποία ένιωσαν αυτό το συναίσθημα. Οι υπόλοιποι απαντούσαν με φράσεις ενσυναίσθησης, όπως «Καταλαβαίνω πώς ένιωσες», «Είμαι εδώ για σένα», «Θα περάσει κι αυτό» — εκφράσεις που είχαν ήδη δουλευτεί εκ των προτέρων. Μια σπουδαία άσκηση στη συναισθηματική νοημοσύνη και τη δύναμη της ενσυναίσθησης.
![]() |